niedziela, 3 listopada 2013

Psi haul, psie zakupy ;D

Z powodu przegryzionej smyczy, o której możecie przeczytać tutaj Mój Pan musiał kupić nową, a więc dzisiaj był na "psich zakupach" i kupił nową, dłuższą i solidniejszą smycz, którą można zastosować zarówno jako ringówkę, a także jako zwykłą smycz, posiada ona karabińczyki po obu stronach, jest zrobiona z grubej liny i solidnie wykonana, mam nadzieję, że tak szybko jej nie zniszczę. ;)
Dostałam także nową obrożę, choć na tamtej skórzanej zostały jeszcze dwie dziurki do osiągnięcia maksymalnej szerokości obwodu, to Krzysiek kupił taką zwykłą, parcianą, czerwoną obrożę z motywem psich łapek, ale niestety moja szyja nadal jest za chuda i trzeba było dorobić dwie dziurki, aby dało się zmniejszyć jej obwód.
Mój Pan kupił mi jeszcze zabawkę typu KONG, ale nie jest to oryginał, do której wsypuję się karmę i muszę jakoś sobie ją wyciągnąć, aby móc zjeść granulki karmy, ale będzie zabawa :)
Rzeczy kupione na "psich zakupach" ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz