wtorek, 3 września 2013

Powrót Pana i ... tapeta ;)

To dziś był ten długi dzień, Krzysiek mówił, wczoraj, że dziś będzie w szkole aż siedem godzin, nie wiem jak to wytrzymam, ale muszę.
Poza tym wiem, że gdy mój Pan wróci da mi jeść, wyprowadzi mnie na dwór i na pewno chętnie się ze mną pobawi! ;)

Wrócił około 15. i przywiózł zamówiony w sobotę 15-kilogramowy worek nowej karmy Purina Dog Chow Puppy i był zadowolony bo w sklepie zoologicznym są liczne promocje i udało mu się taniej kupić karmę, a gratis do zakupu otrzymał oryginalny koc dla psa - czyli dla mnie hehehe :P z firmy Purina.
Lecz na razie jeszcze jem karmę z tego 3 kg worka, który był kupiony "na próbę" ;)

Bardzo cieszyłam się na jego widok, że w końcu wrócił i będzie spędzał czas ze mną, ale gdy Krzysztof zobaczył stan pokoju, był trochę zły, albowiem ja "zajęłam się" tapetą ;)
Ogólnie miło spędziliśmy ze sobą popołudnie i tylko to się liczy ;)


Koc dla psa Purina Dog Chow - gratis do karmy,
którą kupił mój Pan ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz